poniedziałek, 22 października 2012

Skittlesówka



Co będzie nam potrzebne:
 2,5 l wódki
30 paczek Skittlesów po 38 g
5 miseczek
5 plastikowych butelek o pojemności 0,5 l
filtry do kawy lub pergamin
5 szklanych butelek o pojemności 0,5 l (lub innych pojemników, do których wlejemy nasz eliksir
 

Rozdzielmy cukierki kolorami i wrzucamy je do oddzielnych miseczek. W każdej miseczce powinno się znaleźć 150 cukierków.
 

Następnie wrzucamy cukierki do pół litrowych plastikowych buteleczek. Za pomocą lejka wlewamy do każdej buteleczki wódkę. Zakręcamy buteleczki, mocno nimi wstrząsamy i odstawiamy na około 1-2 dni. Co jakiś czas wstrząsamy butelkami, aby cukierki się nam dobrze rozpuściły.
 
 
Gdy skittlesy się rozpuszczą, bierzemy oddzielny pojemnik, wkładamy do niego filtr do kawy lub pergamin i wlewamy naszą kolorową wódkę, aż się przefiltruje. Oczywiście każdy kolor oddzielnie! :) Na filtrze zostanie biały osad/resztki cukierków. Filtry należy zmieniać dosyć często.
   


Następnie każdy kolor przelewamy za pomocą lejka do oddzielnych buteleczek, schładzamy w lodówce i nasz Skittlesowy eliksir jest gotowy! :)


 Taka Skittlesówka to naprawdę fajny pomysł nie tylko na imprezę, ale także na oryginalny prezent! :)

 
Na zdrowie!
I pamiętajcie - pijcie z głową! :)

19 komentarzy:

  1. a co ze smakiem? czuć skittlesy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czuć. Wódka jest słodziutka i ma posmak tych Skittlesów, z których była zrobiona ;) Nam najbardziej smakował eliksir z fioletowych i zielonych cukierków, bo te lubimy najbardziej :)

      Usuń
    2. Zanim Skittlesom zmienił się smak, najbardziej lubiłam zielone i CZERWONE.

      Bardzo imponują mi ludzie, którzy wpadają na fajne/ciekawe/dziwne/niesamowite pomysły - jak np skittlesówka [to taki znak czasu] :D

      Usuń
    3. PS. Znalazłam Cię, ponieważ przeglądałam sobie od niechcenia słowa kluczowe, jakie w Google wpisywali ludzie, zanim weszli na mojego bloga. Skopiowałam jedno z nich - z ciekawości - i oto jestem :)

      Usuń
  2. Właśnie tez jestem ciekawa smaku

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest po prostu niesamowite co przygotowałaś! pięknie i kolorowo żegnamy ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, tak kolorowo i słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją robiłam :) Niezła impreza była później ;) Ale Luby był przeszczęśliwy, że dostał taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy zdajesz sobie sprawę, że wódki nie wolno trzymać w plastikowych butelkach?

    OdpowiedzUsuń
  7. w biedronce prmocja na skittlesy !!! 2 paczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również odradzam używania plastikowych butelek do rozpuszczania cukierków. Wódka w pewnym sensie rozpuszcza jakieś składniki plastiku, więc tym samym się podtruwamy.
    zalecam użycie tutaj pustych butelek po wódce bo są szklane i zakręcane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto od Tivolta ?

    OdpowiedzUsuń
  10. podobno nie wolno nalewać alkoholu do plastikowych butelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty kurwo, a widziałaś kiedy beczkę albo leśnego dzbana w szkle? No nie sądzę kuRRwa. Dagmaro - weź się zabij. Pliska

      Usuń
    2. Cóż za kulturka, tylko pozazdrościć :)

      Usuń
    3. Marik1234 a tata z kolegami juz w domu byli?:o

      Usuń
  11. No chyba was pojebałoooo pedałki żeby wódkę cukierkami rozmajać. Ja tu kooorwa szukam przepisu co fajnego zrobić ze spirytusem, a wy kuRRwy mi tu wyjeżdżacie z jakomś pedalskom wódkom. Zabijcie się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zalej spirytusem cukierki i do dna!

      Usuń